سبد خرید 0

کفپوش وینیل برای حمام

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 23 دی 1399 در ساعت 2 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کفپوش وینیل حمام به شما امکان می دهد ظاهری خیره کننده به حمام موجود یا جدیدتان اضافه کنید؛ اما بدون صرف وقت زیاد برای کاشی کاری های استاندارد لازم. با داشتن مجموعه گسترده ای از کفپوش وینیل مخصوص حمام، نسبت به کاشی های سنگی و کفپوش های چوبی گرفته تا کفپوش های مخصوص حمام که مقاوم در برابر آب و ایمن هستند، به راحتی قادر خواهید بود یک گزینه منحصر به فرد و شیک پیدا کنید تا کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

تلاش برای یافتن کفپوش برای حمام می تواند سخت باشد، به خصوص اگر بودجه کمی دارید یا خیلی سریع به کفپوش کردن احتیاج دارید. کفپوش وینیل برای حمام از ماده ای ارتجاعی و مصنوعی ساخته شده و به دلیل همین ماهیت سخت و ضد آب بودن یک گزینه خارق العاده است. با وجود بسیاری از سبک های مختلف برای انتخاب، مطمئناً یک کفپوش وینیل مناسب برای حمام شما وجود دارد.

چرا باید کفپوش وینیل برای حمام انتخاب کنید؟

وینیل یکی از متنوع ترین مدل های کفپوش است و به همین دلیل برای استفاده در کف حمام مناسب است. دارای اشکال رولی، تایل یا تخته است به این معنی که نصب آن بسیار آسان است. کفپوش وینیل در صورت نصب به غیر از تمیز کردن، به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارد.

یکی از بزرگترین دلایلی که مردم نسبت به سایر کفپوش ها برای کف حمام این کفپوش را انتخاب می کنند ضد آب بودن آن است. برخلاف کفپوش های لمینت و چوبی که در اثر قرار گرفتن در معرض رطوبت می توانند تاب بردارند یا آسیب ببینند، وینیل در شرایط خوبی باقی می ماند؛ البته درصورتی که مقدار بیش از حد آب از بین برود.

بسیاری از سبک های کفپوش برای حمام دارای خاصیت ضد باکتری در ساختارشان هستند که بهداشت شما را در سرویس های بهداشتی تضمین می کند. همچنین گزینه هایی نیز وجود دارد که برای استفاده در سیستم های گرمایش از کف مناسب هستند، به شرطی که کف با عناصر گرمازا تماس مستقیم نداشته باشد. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که گرما بیش از 27 درجه نیست. این بدان معناست که شما هنوز هم می توانید از راحتی کف یک حمام دنج، بدون هزینه اضافی کاشی های سنتی لذت ببرید.

 

کفپوش وینیل برای حمام

بهترین سبک های وینیل برای حمام کدام است؟

در حالی که همه سبک های وینیل از نظر فنی برای استفاده در حمام مناسب هستند، برخی از آنها به طور طبیعی با زیبایی سنتی حمام بهتر تطابق پیدا می کنند.

تایل وینیل برای حمام

اگر تصمیم به نصب کفپوش کاشی و سرامیک یا سنگ در حمام خود ندارید، تایل وینیل ممکن است بهترین گزینه انتخابی باشد. این سیستم با استفاده از همان نوع سیستم کلید نصب می شوند که معمولاً در کفپوش لمینت یافت می شود. تایل های حمام وینیل دقیقاً مانند اشیایی به نظر می رسند با جلوه های سنگ یا سنگ مرمر و در ظاهر کاشی های معمولی را نشان می دهند. از آنجا که وینیل در لمس به طور طبیعی نرم تر و گرم تر از سنگ است باعث می شود هنگام بیرون آمدن از حمام، پاها را راحت تر روی زمین قرار دهید.

تخته های وینیل برای حمام

برای زیبایی به صورت مدرن تر، تخته های وینیل می توانند ظاهر کفپوش چوبی را در حمام شما داشته باشند. چه شما جلوه بلوط، چوب تیره، سفید، خاکستری یا چوب گردو را انتخاب کنید، مطمئناً سبکی که تزئینات شما را کامل کند وجود دارد. درست مانند تایل های وینیل برای حمام، این تخته ها به سیستم کلید مجهز شده اند تا از تناسب بهتر و مقاومت بیشتر در برابر آب اطمینان حاصل شود.

رول های وینیل برای حمام

رایج ترین و کلاسیک ترین سبک وینیل به صورت رولی و تقریباً مشابه موکت وجود دارد. این گزینه معمولاً ارزان ترین سبک برای حمام است و بهترین ها را ارائه می دهد زیرا در بسیاری از طرح ها از جمله جلوه های کاشی و چوب وجود دارد. نصب آن آسان است؛ مطمئن از اینکه کفپوش کاملاً تمیز و یکنواخت خواهد بود و اطمینان کافی از محکم ماندن در کف وجود دارد.

ما محصولات خود را از بزرگترین و شناخته شده ترین نام های صنعتی تهیه می کنیم و می توانیم کفپوش های شیک و بادوام را برای مشتریان داخلی و همچنین کفپوش ایمن مخصوص ساختمان های تجاری را ارائه کنیم. اگر می خواهید قبل از تصمیم گیری نهایی از وینیل استفاده کنید، نمونه های آن را نیز ارائه می دهیم.

کفپوش وینیل برای حمام

کفپوش وینیل برای آشپزخانه

این کفپوش همان سبک و طرح خارق العاده کاشی های سنگی و کاملاً شبیه سنگ فرش را به شما ارائه می دهد اما با نصب ساده، دوام و سهولت در نگهداری. کفپوش وینیل برای آشپزخانه یک انتخاب عالی برای هر خانه است. صرف نظر از بودجه، سبک دلخواه یا اندازه آشپزخانه، ما طیف گسترده ای از کفپوش وینیل با کیفیت بالا از طیف وسیعی از تولیدکنندگان مشهور را تهیه می کنیم و با ضمانت گسترده در مورد بسیاری از محصولات، می توانید کفپوش وینیل ما را برای آشپزخانه با اعتماد به نفس کامل خریداری کنید.

کفپوش وینیل برای تمام اتاق های خانه مناسب است، اما به خصوص در اتاق هایی که دچار رطوبت یا نشتی می شوند مانند آشپزخانه از محبوبیت بیشتری برخوردار است. کفپوش وینیل در آشپزخانه سطحی قابل پاکسازی با دستمال مرطوب را ایجاد می کند و نگهداری آن بسیار آسان است و فقط پس از نصب نیاز به تمیزکاری کامل است. بقیه اوقات با شستن سریع یا پاک کردن سریع می توانید این کار را انجام دهید. همچنین بسیار محکم بوده و مناسب برای آشپزخانه هایی است که زیاد در آنها مشغول کار هستید. این محصول در انواع مختلف متناسب با زیبایی شناسی ارائه می شود.

چرا باید وینیل را برای آشپزخانه انتخاب کنید؟

آشپزخانه شما به احتمال زیاد یکی از شلوغ ترین اتاق های خانه شما است که فعالیت زیادی در آن جریان دارد. با انجام روزمره پخت و پز و شستن ظروف فراوان، احتمال ریختن غذا یا آب در کف آشپزخانه شما بسیار زیاد است. وینیل مخصوص آشپزخانه یک راه حل مناسب برای کفپوش کردن آن است زیرا بسیار مقاوم، همه کاره و تمیز کردن آن آسان است.

اگر در حال ساخت مجدد خانه هستید، وینیل می تواند بهترین گزینه برای آشپزخانه شما باشد. اگر یک محیط غذاخوری در آشپزخانه دارید، ایده عالی خواهد بود زیرا یک سطح بزرگتری برای پوشش وجود دارد. با کفپوش وینیل در سبک های مختلف از جمله رول، تخته و کاشی، شما می توانید زیبایی مورد نظر خود را بدون هزینه اضافی به دست آورید.

یکی از جذاب ترین صفات کفپوش وینیل آشپزخانه نسبت به کاشی ها یا لمینت این است که نگهداری از آن بسیار آسان است. پس از نصب، کفپوش به غیر از نظافت منظم به هیچگونه نگهداری دیگری احتیاج ندارد. بسیاری از گزینه های وینیل موجود در بازار دارای خواص ضدباکتری هستند و به آشپزخانه شما کمک می کنند تا تمیزتر بماند. می توانید کفپوش وینیل آشپزخانه را به راحتی با آب و صابون تمیز کنید. فقط یک جاروی سریع نیاز است و چند بار شستشو در هفته با مواد شوینده ملایم که باعث درخشندگی آن می شود.

کدام سبک کفپوش وینیل را برای آشپزخانه خود انتخاب کنم؟

زیبایی وینیل در این است که شما می توانید کفپوشی مانند چوب، سنگ واقعی یا طرح کاشی های مدرن داشته باشید که در هنگام لمس نرم و گرم باشد و نگهداری آن آسان باشد.

تایل کفپوش وینیل برای آشپزخانه

کاشی ها در آشپزخانه از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، زیرا تمیز و مقاوم اند. با این حال اگر بودجه و زمان لازم برای نصب کاشی های سنتی را ندارید، تایل های وینیل می توانند راه حل مشابهی ارائه دهند. آنها در تقلید از کاشی های واقعی مانند سنگ های طبیعی، تخته سنگ و سنگ مرمر در رنگ های مختلف، جلوه ای چشمگیر ارائه می دهند. تایل های کفپوش وینیل آشپزخانه با استفاده از سیستم کلید نصب می شود و نصب آن ساده است. آنها همچنین ضد آب هستند؛ به این معنی که دیگر نگران نباشید که نشت کنند یا به کف آسیبی برسد.

تخته کفپوش وینیل برای آشپزخانه

مانند تایل های کفپوش وینیل، تخته های کفپوش وینیل مخصوص آشپزخانه به همان روش کفپوش لمینت نصب می شوند. این تخته ها در بسیاری از سبک ها از جمله بلوط در رنگ های مختلف، گردو  سبک های مدرن تر به رنگ خاکستری و خاکستری تیره با جلوه چوبی وجود دارند. اگر از قبل در سراسر خانه خود کفپوش چوبی یا لمینت دارید و می خواهید این مورد را در آشپزخانه خود بگنجانید اما نگران خراب شدن کفپوش هستید، تخته های کفپوش وینیل می توانند فرم انتقالی ایده آلی داشته باشند.

رول وینیل برای آشپزخانه

این گزینه اغلب یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های کفپوش است، بنابراین گزینه ای خارق العاده برای کسانی است که به خانه جدیدی نقل مکان می کنند یا کسانی که بودجه کمی دارند. فقط به این دلیل که وینیل رولی معمولاً ارزان تر است به این معنی نیست که کیفیت پایین تری دارد. یکی از بزرگترین مزایای انتخاب وینیل رولی در آشپزخانه شما این است که گزینه های مختلفی برای نصب کفپوش بدون دشواری در کار دارید. این سبک از وینیل بسته به دکوراسیون آشپزخانه شما جلوه های چوبی، کاشی و سنگی دارد.

مارک های کفپوش وینیل آشپزخانه

مارک های مختلف و متنوعی وجود دارد برای کفپوش وینیل در آشپزخانه وجود دارد و همه با بالاترین کیفیت با قیمت های رقابتی ارائه می شوند. بزرگترین انتخاب ما از Rhinofloor است که انتخاب خارق العاده ای از سبک تایل و وینیل رولی دارد. ما همچنین سبک های زیادی از Leoline ، Karndean و Aqua Plank داریم که به مدل های کفپوش ضد آب خود افتخار می کنند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()